.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک متهم در لرستان به کاشت ۱۰۰ اصله درخت محکوم شد
مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان گفت: میلاد علی پور دادرس دادگاه عمومی بخش بیرانشهر خرم آباد یک متهم را به کاشت ۱۰۰ اصله درخت و ۲ سال نگهداری و مراقبت از آن‌ها محکوم کرد.
یک متهم در لرستان به کاشت ۱۰۰ اصله درخت محکوم شد

حجت الاسلام علی سبزواری  اظهار کرد: این متهم فاقد سابقه کیفری است و به جرم نگهداری مشروبات الکلی صنعتی و دست ساز به ارزش ۴۵ میلیارد و ۳۷۵ هزار ریال دستگیر شده بود.

 

وی افزود: متهم نامبرده بابت نگهداری مشروبات الکلی دست ساز به تحمل ۱۰ ماه حبس تعزیری، ۱۰ ضربه شلاق تعزیری و پرداخت ۲۲۶ میلیون و ۸۷۵ هزار ریال جزای نقدی محکوم شده بود.

 

حجت الاسلام سبزواری با اشاره به سیاست فردی کردن مجازات‌ها توسط قوه قضاییه تصریح کرد: با توجه به اصل تناسب و گزینش مجازات کیفری در راستای فرآیند حق و نظر به وجود مواردی همچون حسن سابقه، نداشتن سابقه کیفری، مد نظر قرار دادن مجازات متناسب با حال متهم و در راستای سیاست‌های کلان دستگاه قضایی در زمینه حبس زدایی و توجه به عدالت کیفری، دادگاه، مجازات حبس تعزیری و شلاق محکوم نامبرده را به مدت ۲ سال تعلیق مراقبتی کرده است.

 

وی اضافه کرد: در این راستا با توجه به طرح کاشت مردمی یک میلیارد درخت طی چهار سال در کشور، محکوم علیه به عنوان سفیر سبز نسبت به خرید و کاشت ۱۰۰ اصله درخت جهت درختکاری برای منابع طبیعی و با نظارت اداره مربوطه محکوم شده است.

 

مدیر روابط عمومی دادگستری لرستان بیان کرد: محکوم نامبرده موظف است ظرف یک ماه از ابلاغ قاضی اجرای احکام کیفری، گواهی مربوطه را ارائه نماید.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.